Komplet og lynhurtigt ERP system gearet til vækst

Digitaliserer dine arbejdsgange og reducerer manuelle processer.

Uniconta giver dig alle mulighederne.

Guide til valg af
ERP-system

Spar tid og penge med en løsning tilpasset dig

Økonomi

Bogføring, rapportering og overvågning af virksomhedens økonomi.

Indkøb

Holder styr på bestilte varer og ydelser hos kreditorer.

Debitor

Samlet overblik over kunder og ordrer med betalingsinformationer, rabataftaler m.m.

Lager

Her oprettes varer og ydelser med varenummer, tekst og priser.

Salgsordre

Holder styr på tilbud, ordrebeholdningen, leveringer og fakturering.

Logistik

Logistik omfatter både økonomisk og fysiske lagerstyring.

Kreditor

Samlet overblik over leverandører og indkøb med rabataftaler m.m.

Projekt

Holder styr på igangværende arbejder, omkostninger, indtægter og timeforbrug.

Produktion

Håndterer og giver overblik over produktionsstyklister.

Auto Banking

Auto Banking til Uniconta giver mulighed for fuld integration med banker.

CRM

Holder styr på dine emner, kontakter og kampagner.

Firma

Administrér brugere, sikkerhed, opsætning og adgang til regnskaber.

Anlæg

Giver overblik, og gør det nemt at styre firmaets anlægsaktiver.

Tilpasning

Vi har bygget et økonomisystem, du selv kan tilpasse til dine behov.

Dashboard

Giver et effektivt overblik og beslutningsgrundlag med realtime data.

Projekt

Holder styr på igangværende arbejder, omkostninger, indtægter og timeforbrug.

Fuld fleksibilitet og frihed

Selvom Uniconta er et standard økonomisystem, er det fleksibelt opbygget,
så du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder.
Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Med en Uniconta løsning
får du:

  • Effektiv håndtering af digitalisering af bilag og bilagsflow
  • Uniconta giver tidsbesparelse på daglige rutiner, søgninger, genfinding af bilag og dokumentation
  • Dine data er sikkert gemt i skyen. Alt er samlet ét sted, så du får et unikt og komplet overblik over hele din virksomhed
  • Let integration til mange andre systemer
  • Let at skifte fra C5, NAV og e-conomic
  • Tilpasses din virksomheds behov, så du ikke skal betale mere for det, du ikke bruger!