Uniconta

Uniconta er et moderne ERP-system, der er skabt til at hjælpe virksomheder med at vækste og optimere deres processer. Uniconta et fleksibelt og brugervenligt miljø, der tilpasses efter din virksomheds behov.

Komplet og lynhurtigt ERP gearet til vækst

Digitaliserer dine arbejdsgange og reducerer manuelle processer. Uniconta tilbyder nu en uforpligtende prøveperiode, hvor du kan opleve alle funktioner uden omkostninger. Dette giver dig mulighed for at vurdere, om det er den rigtige løsning for dig og din virksomhed.

Spar tid og penge med en løsning tilpasset dig

Økonomi

Bogføring, rapportering og overvågning af virksomhedens økonomi.

Debitor

Samlet overblik over kunder og ordrer med betalingsinformationer, rabataftaler m.m.

Salgsordre

Holder styr på tilbud, ordrebeholdningen, leveringer og fakturering.

Kreditor

Samlet overblik over leverandører og indkøb med rabataftaler m.m.

Indkøb

Holder styr på bestilte varer og ydelser hos kreditorer.

Lager

Her oprettes varer og ydelser med varenummer, tekst og priser.

Logistik

Logistik omfatter både økonomisk og fysiske lagerstyring.

Projekt

Holder styr på igangværende arbejder, omkostninger, indtægter og timeforbrug.

Produktion

Håndterer og giver overblik over produktionsstyklister.

CRM

Holder styr på dine emner, kontakter og kampagner.

Anlæg

Giver overblik, og gør det nemt at styre firmaets anlægsaktiver.

Dashboard

Giver et effektivt overblik og beslutningsgrundlag med realtime data.

Auto Banking

Auto Banking til Uniconta giver mulighed for fuld integration med banker.

Firma

Administrér brugere, sikkerhed, opsætning og adgang til regnskaber.

Tilpasning

Vi har bygget et økonomisystem, du selv kan tilpasse til dine behov.

Fuld fleksibilitet

Selvom Uniconta er et standard økonomisystem, er det fleksibelt opbygget, så du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder. Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Med en Uniconta løsning får du

  • Effektiv håndtering af digitalisering af bilag og bilagsflow
  • Tidsbesparelse på daglige rutiner, søgninger, genfinding af bilag og dokumentation
  • Dine data er sikkert gemt i skyen.
  • Alt er samlet ét sted, så du får et komplet overblik over hele din virksomhed
  • Let integration til mange andre systemer
  • Let at skifte fra C5, NAV og e-conomic
  • Tilpasses dine behov, så du ikke skal betale mere for det, du ikke bruger!

Udbytte og fordele med Uniconta ERP

Uniconta er en cloud-baseret ERP-løsning, der hjælper virksomheder med at styre og optimere deres forretningsprocesser. Med Uniconta kan du hurtigt og nemt automatisere finansielle processer som bogføring, fakturering, budgettering og regnskab. Derudover har Uniconta også funktioner til lagerstyring, produktionsplanlægning, salgs- og indkøbsordrer og projektstyring. Løsningerne fra Uniconta er tilgængelig på Windows, MacOS, web og iOS og Android apps. Integration med andre softwareløsninger er let og nærmest ubegrænset, hvilket giver dig mulighed for at integrere dine forretningsprocesser på tværs af platforme og enheder. Alt i alt kan Uniconta hjælpe dig med at optimere og effektivisere din virksomheds forretningsprocesser, øge produktiviteten og lønsomheden.

Uniconta

Automatisering

Automatisering af forretningsprocesser som fakturering, regnskab, lagerstyring, salgs- og indkøbsordrer og produktion.

Real-time overblik

Altid real-time overblik i forhold til finansielle data og driftsresultater uden overraskelser.

Flere platforme

Tilgængelighed på flere platforme – Overvåg din virksomheds drift, hvor end du er i verden

Integrationer

Integration med andre systemer som skaber afgørende synergier i mellem for eks CRM-, logistik og e-handelsløsninger med utallige integrations muligheder.

Omkostningsbesparelser

Cloudbaserede ERP-systemer kræver ikke hardwareinstallation eller dyre licenser og dermed reducerede i investeringer og driftsomkostninger.

Skalerbarhed

Cloudbaserede ERP-systemer kan skaleres op eller ned efter behov, hvilket betyder, at ERP-løsningen kan tilpasse deres efter specifikke behov og budget.

Fleksibilitet og mobilitet

Cloudbaserede ERP-løsninger kan tilgås fra enhver internetforbindelse. Hvilket giver SMV’er mulighed for at arbejde fra hvor som helst, når som helst.

Kontakt

Kontakt os ganske uforpligtigende om hvordan mulighederne kunne være for dig, og hvordan du sikrer dig mod utilsigtede IT-hændelser og skaber et digital sikkerheds fundamentet for din virksomhed og dine medarbejdere.

Telefon: 9631 7790

Email: