Komplet og lynhurtigt ERP gearet til vækst

Digitaliserer dine arbejdsgange og reducerer manuelle processer. Uniconta tilbyder nu en uforpligtende prøveperiode, hvor du kan opleve alle funktioner uden omkostninger. Dette giver dig mulighed for at vurdere, om det er den rigtige løsning for dig og din virksomhed.

Spar tid og penge med en løsning tilpasset dig

Økonomi

Bogføring, rapportering og overvågning af virksomhedens økonomi.

Debitor

Samlet overblik over kunder og ordrer med betalingsinformationer, rabataftaler m.m.

Salgsordre

Holder styr på tilbud, ordrebeholdningen, leveringer og fakturering.

Kreditor

Samlet overblik over leverandører og indkøb med rabataftaler m.m.

Indkøb

Holder styr på bestilte varer og ydelser hos kreditorer.

Lager

Her oprettes varer og ydelser med varenummer, tekst og priser.

Logistik

Logistik omfatter både økonomisk og fysiske lagerstyring.

Projekt

Holder styr på igangværende arbejder, omkostninger, indtægter og timeforbrug.

Produktion

Håndterer og giver overblik over produktionsstyklister.

CRM

Holder styr på dine emner, kontakter og kampagner.

Anlæg

Giver overblik, og gør det nemt at styre firmaets anlægsaktiver.

Dashboard

Giver et effektivt overblik og beslutningsgrundlag med realtime data.

Auto Banking

Auto Banking til Uniconta giver mulighed for fuld integration med banker.

Firma

Administrér brugere, sikkerhed, opsætning og adgang til regnskaber.

Tilpasning

Vi har bygget et økonomisystem, du selv kan tilpasse til dine behov.

Fuld fleksibilitet og frihed

Selvom Uniconta er et standard økonomisystem, er det fleksibelt opbygget, så du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder. Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Med en Uniconta løsning får du

  • Effektiv håndtering af digitalisering af bilag og bilagsflow
  • Uniconta giver tidsbesparelse på daglige rutiner, søgninger, genfinding af bilag og dokumentation
  • Dine data er sikkert gemt i skyen. Alt er samlet ét sted, så du får et unikt og komplet overblik over hele din virksomhed
  • Let integration til mange andre systemer
  • Let at skifte fra C5, NAV og e-conomic
  • Tilpasses din virksomheds behov, så du ikke skal betale mere for det, du ikke bruger!