Bliv kontaktet

Har du brug for hjælp? Så ringer vi dig op


Microsoft Office 365

Office 365 for virksomheder

Har du styr på både mail, kalender samt de vigtigste redskaber, såsom diverse tekstbehandlingsprogrammer til at komme igennem hverdagen på arbejdspladsen? Og kan du tilgå dine programmer på alle dine enheder - både på arbejdspladsen såvel som hjemme eller på farten?

Med Microsoft Office 365 vil du og dine medarbejdere kunne dele, kommunikere, samarbejde samt meget mere på tværs af alle enheder. Det vil være muligt at tilgå både mails, kalender, kontakter samt dokumenter på computer, tablet og telefon - også selvom man ikke befinder sig på arbejdspladsen.

 

Office 365 som abonnementsløsning

Office 365 er en cloud-baseret løsning fra Microsoft, som gør det muligt for brugerne at arbejde og kommunikere på tværs af alle enheder både online og offline. 

Office 365 kan købes som en abonnementsløsning hos Microsoft, hvilket giver dig stor fleksibilitet i forhold til, hvor mange brugere, der skal tilgå programmerne. Du kan nemlig tilføje eller fjerne brugere efter behov, og du betaler kun for det antal brugere, som benytter sig af tjenesten. 

Tegner du et abonnement på Office 365 Business Premium eller Office 365 Business Essentials, så får du automatisk Exchange med i pakken. Det er kun den mindste pakke for virksomheder, Office 365 Business, hvor Exchange mail ikke er inkluderet.

  • Claus Dissing Andersen
  • Key Account Manager

Kontakt os











Office 365 hosting

Med en hosted løsning fra Mariendal IT kommer dine data til at ligge på en server, således du er sikret mod aldrig at miste vigtige informationer, som du har gemt. Det giver dig bl.a. en sikker mail løsning, idet du får mailbackup af alle dine data, samt altid tilgængelig support, hvis et eller andet slår fejl.  Gennem Mariendal IT har du mulighed for at vælge imellem tre forskellige hostingløsninger. Den første er en hosted løsning, hvor dine data bliver opbevaret på Mariendal ITs server. Du kan også vælge et Microsoft Azure miljø, hvor dine data bliver opbevaret på Microsofts server. Den sidste er en on-premise løsning, hvor du opbevarer dine data på din egen server. Med Office 365 hosting bliver dine løsninger automatisk opdateret til de nyeste versioner, og med de nyeste funktioner.  

Hvilke værktøjer følger med Office 365?

Office 365 til virksomheder indeholder alle de velkendte Microsoft Office programmer, som du kender - Word, PowerPoint og Excel. Ligeledes indeholder det også en lang række andre værktøjer, der er med til at styrke det interne samarbejde mellem medarbejderne. Det forstærker mulighederne for mere produktivitet og kreativitet i virksomheden. Alle dine medarbejdere kan arbejde med programmerne, hvor som helst og lige præcis, når det passer dem - på tværs af alle enheder. Det muliggør, at dine ansatte kan afholde hjemmearbejdsdage eller tage arbejdet med sig i fx toget på vej til et møde.  

Microsoft OneDrive 365 for Business

Ved alle Business løsninger får I også adgang til Office 365 OneDrive for Business, som er en sikker lagringsplads i skyen til alle jeres filer. Dine medarbejdere får 1 TB lagerplads pr. bruger, som gerne skulle være nok for de fleste, men har man alligevel brug for mere plads kan dette tilkøbes.  Når filerne gemmes på OneDrive kan man nemt dele dem med andre, ligesom flere medarbejdere kan arbejde i samme dokument på samme tid. Med Office 365 online gør du dit arbejde nemt tilgængeligt for dig selv og dine medarbejdere - uanset hvor I befinder jer. 
Følg os på...
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram